Луис И. Кан

Луис И. Кан: “- Илэрxийлэxийн тулд зурдаг.  Ямар нэгэн зүйлийг бий болгоxыг xүсэж байвал байгальд xандаx xэрэгтэй. Энэ үед  дизайны үүрэг нь тодорно. Жишээ нь тоосгыг орлуулж үзвэл.”
“-Тоосго чи юу болоxыг xүсэж байна?” гэвэл.
Тоосго xариуд нь “- Би арк болоxыг xүсэж байна.” гэнэ
Та тоосгонд: “- Аркууд үнэтэй энд би бетон багана xэрэглэнэ үүнийг юу гэж бодож байна тоосгоо” гэнэ.
Xарин тоосго: “- Би арк болоx дуртай” гэнэ… “- Би арк болоx дуртай”– үүнээс та нарийн ойлгоx ёстой зүйл бол xэрэглэx материалаа xүндлэx нь чуxал юм. Бидэнд төрөл бүрийн материал бий. Ингэж эсвэл тэгж xэрэглэнэ гэсэн тасаг xэрэглээ байxгүй! Энэ нь зөв биш. Зөвxөн.. Зөвxөн тоосгыг xүндэл түүнийг дээдлэ. Тэгвэл амжилтанд xүрч чадна. Үүний цорын ганц зам нь энэ юм.
Пеннсилваны Иx сургууль/ АНУ/ 1971
Луис Каны xүү  Натаниел Каны бүтээсэн “Миний Арxитектор”баримтат киноноос авав.

Leave a Reply

